Bebeğimiz büyük olduğu için doktorlar bu haftalarda pek tavsiye etmiyor sırtüstü yatmayı. Koca totolularımızın pozisyon açısından bi sorunu olmuyor tabi ama organlarımıza baskı yapıyor bu da kan akışını yavaşlatabiliyormuş. Belinize kramp bile girebilir aman dikkat. Bebişlerimiz artık kocaman maşallah 😊