Tsh 0.02 lere kadar düşüyor benim doktor 5 mg verdi haftasonları kullanma dedi. Dozu daha da az alabilmem için. Nabzım dün 155 ile atıyordu yürürken bu Tsh yüzünden. Hamile kaldığımda böyle oluyor Tsh sonlanınca da geri normale dönüyor ( 1,63 ). İlk gebeliğimde ölü doğum yaptım 25+3 de. Ben bu Tsh a da bağlıyorum istemsiz, araştırdıkça. Bu ilaçta gebelikte D kategorisinde. Kullansam mı daha iyi kullanmasam mı o yüzden kullanıp sağlıklı bebek dünyaya getiren var mı merak ediyorum