Kızlar 4 ay once arkadaşım dogumum ani gelişince kendi pompasini getirdi hastaneye, bi daha alma bunu kullan dedi, ben de oyle yaptım. 1 ay kullanmamisimdir bu 4 ay icerisinde. Sorun su ki başlarda çeken pompa artık cekmiyor flans vs yırtık değil motordan kaynakli diye düşünüyorum. Arkadasim bu surecte cok yardimci oldu iki cocuguna da hediye almayi dusunuyordum pompayi geri verirken hediyeleri de veririm diye. Ama simdi emanet mal. Kotu de kullanmadim ama artık cekmiyor pek. Hediye yerine yeni makine mi alsam diyorum. Ya da o motorlar ayri satilir mi? Sitede goremedim urumun adı mamajoo tekli gogus pompası. İkimizi de taniyan dige arkadaşıma bahsettim o oyle seyleri sorun etmez dedi ama cok stres oldum benim elimdeyken böyle oldu diye