26 yaşındayım isin kotu tarafı bu adamın hala hayatında olmak zorundayım cunku ailem bilmiyor ve bana surekli ben allahın bana yazdıgı kaderi yasıyorum falan diyip duruyor uyuyorum halsizlik var normal sekilde neden hep surekli uyuyoraun falan diyor suan ben yatak odasinda oturuyorum o oturma odasında bi gidiyorum belki bi sohbet ederiz falan yok konusmuyor