cuteregina garip geldi bana bu ya :) ama hacamatı doğumdan sonra mutlaka yaptırın derim (gebe değilken), çok çok şiddetli baş ağrılarım vardı şöyle ki ışık ses sohbet parfüm kokusu veya ağır bir koku , direk karanlık sessiz odaya ihtiyaç duyardım , çok zor geçiyordu anlayacağınız, sonra hacamat ile tanıştım ve ben ozamana kadar neden yaptirmamistim, Allah’ın izniyle tekrardan yaptıracağım uygun zamanı bekliyorum 🫠🫠🫠