Nisanurkiyancicek folik asit içmek gerekiyor ben hamile olduğumu öğrendikten üç gün sonra kullanmaya başladım ama bunu eczaneden kendiniz temin ediyorsunuz yani doktor size özel bir reçete yazmıyor ya da kişiye göre davranmıyor onların da hemen hemen her hastaya yazdığı sabit folik asitler var bence birkaç araştırma sonrası hemen eczaneye gidip temin Edip içebilirsiniz benim çevremdeki bir çok gebe de bunu yaptı sonrasında doktora gittiğinde ben bu ilacı kullanmaya başlamıştım diyerek bunu da belirtirsiniz sadece o önemli onun dışında şu an çok ehemmiyet olan bir durum yok doktora gitmek için bir de beta artış trendini kontrol etmelisiniz yani düzenli artıyor mu kimyasal gebelik var mı diye onu da sağlık ocağında kan verebiliyorsanız halledersiniz
Ben hamile olduğumu öğrendikten sonra üç gün sonra doktora gittim doktor kan grubuma baktı bir de folik asit yazdı ve evde dinlenmek bebeği görene kadar dedi