ozge9194 ikincikezanneolmak benim de doğum ağustos sonu ben de Müslin takım istiyorum ağustos sonu havalar sıcak olur mu hala bir de o takımı nereden aldınız çok beğendim güle güle kullanın 🥰
TKumsall ikincikezanneolmak çok tatlı benimde erken dogmazsa Haziran bebeği olacak bende muslin takım aldım bı kaç tane
ikincikezanneolmak aslmoms olur dimi çünkü ben yazlık giydirmek istemiyorum yenidogana muslim de serin tutar gibi geldi
ikincikezanneolmak ozge9194 benimki de ağustos 18inden sonrası henüz almadım bi sizlere sorayım dedim 😇 papyonbabykids diye bir siteden alacağım beyazı da var
ikincikezanneolmak TKumsall sen bence çok uzun bakma bir iki takım böyle al 1 ay sonra yazlık giydirirsin mecbur çünkü 😊
metininprensesi ikincikezanneolmak hangi site benim bebeği de kız ağustos ta gelecek çok tatlı bir takım 🌼
TKumsall ikincikezanneolmak benim bu 3. Bebiş saten araları çok da yok 2 3 takım aldım bide isimli müslin tulum yaptırdım ince yazlık tulumlar da var sonrasında mecbur yazlık giyincek ev lav gibi oluyor 😅