Fatma_furkan1996 Kızlar kırkım çıktı 2 aylık oldu kızım hala adet görmedim normal mi bu durum yaşayan var mı bu durumu
bsrbrkysr184_ Fatma_furkan1996 yaa sen gelmişsin nasılsınız ? Emziriyorsan normal bazı insanlar 1 yıl bile olmadığı oluyormuş
Bbgg Fatma_furkan1996 aynı durumdayım oğlum 2 aylık emmiyor süt var ama sağabilirsem veriyorum ve adet olmadım , olsam rahatlayacağım sanki bi haller geliyor bazen hormonlar bir değişik
Fatma_furkan1996 eslem2121 evet canım çok zor zamanlar geçirdim benim için hayatımın dönüm noktası oldu 🥺
Fatma_furkan1996 eslem2121 kırkım çıktı gözümü hastanede açtım 10 gün yoğun bakımda gece gündüz hastanede kaldım 3 yaşında ki oğlum perişan oldu kızımın kalbi durdu el kadar yavrumun gece ambulansla başka bir hastaneye sevk ettiler bizi çok yıprandım bu süreçte
eslem2121 Fatma_furkan1996 aaa kıyamam ya Allah ayırmasın uzun hayırlı ömürler nasip etsin sana evlatlarına ilene cnm ha çok üzüldüm 🥺🥺
Fatma_furkan1996 eslem2121 çok şükür canım evimizdeyiz ama şuan yine hasta çok öksürüyor balgamı var atamıyor bir türlü yavrum 🥺
Fatma_furkan1996 bsrbrkysr184_ 2 hafta olucak çıkalı bu virüs çok tehlikeliymiş özellikle yenidoğanlar da çok şükür iyi kızım ama tam anlamıyla toparlanmış değil çok öksürüyor doktora götürdüm hemen ciğerlerini dinledi iyi ama mutlaka bir etki bırakıyormuş bronşit zatüre gibi 🥺
bsrbrkysr184_ Fatma_furkan1996 ayy kıyamm inşallah kalmaz ya rabbim şafi adı ile kalıcı şifalar versin