Hanımlar 38 e geldık artık takıplerımı devlette yaptırdım doktorada Cok güveniyorum ama devlet … ozelede gittim ılgı alaka evet vardı ama içime sınmeyen biseyler var . Dogum da ağrıyı her türlü ben cekıcem evde son anda gıdıcem doktora herkesın tavsiyesı bu yönde .. Ne yapmam lazım bılmıyrm ne gıbı bır fark olur acaba devlettekı ebelerle sohbet ettım eğer o an degısmezlerse çok şamımı sıcak kanlılardı doktorum desenız zaten Acıbadem’den gelme burda zorunlu gorevını yapıyor adam . Sızın hıkayelerınızı yada önerılerınızi merak ettim…