Kızlar benim iki gündür kahverengi akıntım oluyor ama çok az peçeteyle idare ediyor adet gecikmem de var 6 gün fakat iki günlük gecikmem varken kan vermiştim negatifti beta hCG . şuan bu akıntım da olunca aceba geç döllenme mı diye düşünmeden de edemiyorum sizce ihtimal var mı lütfen yaşayan varsa cevap verebilir mi . Bir ay önce kadın doğum muayenesi de oldum ayrıca pcos yada kist yok