umayala canım ben konuştum aytekin hocayla hocam gidiyormuşsunuz dedim. Evet gideceğim bu süreçte olursa nöbetçi doktor bakacak mecbur dedi. Antalyaya gidiyorum burda olsam gelirdim dedi. Maalesef yok yani ve benim sancılarım var nişanımda geldi dün bugün büyük ihtimalle 2-3 güne doğumum olur diye düşünüyorum aytekin hocaya denk gelemeyecek gibi. Bu yüzden bugün medicalpark ataşehirle görüştüm tülin hocayla eğer aytekin hoca yokken olursa orda doğum yapacağım herşeyi görüştüm