minikmucizeyolunda Selam arkadaşım benim ilk tüp bebeğim 3. Gün embriyosuydu Dilay hanım yaptı şehir Hastanesi’nde şimdi 4 yaşında elhamdülillah.
Bol bol su içtim.
Çiğ kabak çekirdeği ve çiğ badem yedim.
Bol havuç suyu içtim.
İlk iki gün hiç kalkmadim tuvalet harici.
- Gün felan yaptım banyo.
İlaçları saati saatine aldım .
Bide kabız olmammaya gayret ettim..
İkinci bebeğimi Ocak ayında dondurulmuş 5. Gün embriyosu koydu Dilay hanım ..
Hiç yatmadim ilk gün dinledim sadece.
Yedik ve ictiklerime çok dikkat edemedim banyo felanda yaptım ama ağır vs kaldirmadim.
Çok şükür şimdi 15 haftalık oldu darısı başına inşallah ben hastenden de hizmetten de çok memnun kaldım doğumu da orada yapttim herşey mükemmeldi seninde herşey gönlünce olsun kardeşim bı sorun olursa bana sorabilirsin