Nisanmomy bende de aynı durum var. 5 dakika emip agliyor istemiyor. Doymuyor biliyorum ama ısrar edince krize giriyor Napicam bilmiyorum. Ve ara ara bu olay oluyor sonra geçiyor tekrar başlıyor. 1 ayda 700 gram almış doktor iyi dedi ama bence 1 kilo alsa daha iyi olurdu