askbaby_ bacım bunu söyleyenler zamanında 10 doğum yapmış neneler, 10 tane doğurmayacaksan merak etme eski haline geliyor, ilk doğumum zor oldu derin bir kesim vardı ama 5. Ayda toparladım ve eskisinden daha dar olduğunu söyleyebilirim, 5. Ayda toparlanma sebebim ilk dikişlerim iyileşirken doku fazlalığı oldu ve tekrar açılıp dikiş atıldı o sebeple yoksa 2 ayda toparlıyor dikişler, yine olsa yine normal doğum yaparım alttan dikiş yeme demişler de sanki sezeryanda 7 kat kesilmiyorlarmış gibi