Hangi folik asiti kullanıyorsunuz arkadaşlar
1tulin folidoce kullandım ben
1tulin folic trio vef folidoce kullanmıştım ben
1tulin ben doktorum yazdığını kullanıyorum folipol
1tulin elenatal kullandım ben
Doktorum folicus önerdi