nursima12 Kızlar 9 haftalık gebeliğimde doktor ense kalınlığından şüphelendiğini söyledi fakat bu haftalarda yorum yapılması normal mi ben çok stres yaptım arkasındaki çıkıntı illa ense kalınlığı mı oluyor
kedimekim nursima12 doktor benimkide 11 haftalık çıkıyor usg de diye 10 haftalıkken ölçüm aldı 2.2 çıktı bende çok stres yapmıştım sonra başka doktora gittim 12 haftalıkken 1.3 çıktı erken haftalarda ense kalınlığı fazla çıkabiliyor yani ayrıntılı usgde de hiç sorun çıkmadı çok şükür
Aysekaram nursima12 daha erken değil mi ben 8.haftadayım gittim hiç öyle bi ölçüm filan dahi yapmadı sadece kalp atışını bi kez daha dinledik daha o ölçüm için bence çok erken
beybigeliyo nursima12 9. Haftada ense kalınlığı ölçülseydi ikili testi 11. Ve 14. Haftalar arasında yaptırmazdık herhalde. Bazı doktorlar gerçekten işgüzar oluyor canınızı sıkmayın ve doktorunuzu değiştirin
nursima12 anonimhesappp ölçümünü söylemedi fotoğraf ekleyemedim nasıl ekleniyor bilginiz varmı ekleyebilsem ultrason görüntüsünü atıcam herkes boşa stres yapma diyor ama çok üzülüyorum
anonimhesappp nursima12 mutluresim.com a fotoğrafı yükleyince size link veriyor kopyalayıp burda yorumlara yapıştırın 🌸
nursima12 nursima12 bu şekilde ultrason görüntüm ama kime göstersem gayet normal bu haftalarda olması gerektiği Gibi dedi herkes
nergis592_ nursima12 gayet normal haftası na göre ve erken bakıp sölemesı çok saçma 11-14 arası bakılıyor sızın yerınızde olsam o doktoru degısrım canını sıkma gayet normal bebısınız😍
Aysekaram nursima12 rica ederim Allah hayırlı eylesin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım. Benimde hamilelik çok kötü geçiyor çok dua eder dua beklerim🤲
nursima12 Aysekaram rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah allahım yavrularımıza sağlık sıhhat nasip eylesin
nursima12 beybigeliyo eve bazısı para kazanmak için yapıyor diyorlar sizce de ultrason görüntüm normal değil mi
beybigeliyo nursima12 görüntüyü bilmiyorum canım onu yorumlayamam ama 9. Haftada ense kalınlığı ölçülmez yani ense kalınlığı ve burun kemiği için 11. Haftadan sonra çağırıyorlar boşverin hiç canınızı sıkmaya değmez 11. Ve 14 Hafta arasında gidin perinatolojiye baktırın ilk defa duyuyorum böyle birşey