Ben ilk gebeliğimi işten ayrıldıktan 10 gün sonra öğrenmiştim Evlendikten sonra 1 yıl içinde hamile kaldım fakat geçtiğimiz Eylül ayında 4,5 aylıkken kalbi durdu ölü doğum yaptım ve benim için yüksek travmaydı. 6 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan 6+6 haftalık keseyi görmüştük 5+3te bebeği görmedik fakat şuan çalışıyorum kargo firmasında ve zorlanıyorum mide bulantıları halsizlik ile iş yerimle evim arası da 1 saat ara ara sancılanmalarım batmalarım oluyor ayın 5inde kontrolüm var tedirgin oluyorum.. Şuanlık çalışmam da lazım içimi rahatlatacak önerilerinize açığım ..