Merhaba 5 tane kimyasal gebeliğim mevcut ikisi aşılama ile. Adet günümden bir gün önce beta 33,2 adet günüm 65,4 ve bugün 117 çıktı..
Doktorlar iğne konusunda ikiye ayrılmış durumda ve ben çok kimyasal gebelik geçirdiğim için hemen iğneye başlamak istemedim 65 değeri görünce bir sonraki gün hemen oksapar a başladım.. Pai 4g 5g genim homozigot sizce geç mi kaldım ? Değerim nasıl sizce… insanın bu dönemde yardıma çok ihtiyacı oluyor fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim..