sivasliannee merhaba 37 + 6 dayım kasımı açmak istiyorum rengini artık gözüme aşırı koyu gözüküyor doktoruma sordum çok tavsiye etmedi saçımı bile boyatamadım ben siz açtınız mı böyle kaşınızı rengini veya saçınınızı falan boyattınız mı
aslmoms sivasliannee Açıcıyla yapmıyorum ama boya ile saç, kaş yapıyorum ben. Tavsiye değildir tabi. Beyin sinir gelişimi bittikten sonra yaptım ben. He her ay yapıyordum şmdi 3 ayda 1.
sarilale123 sivasliannee bence doktorunuzda tavsiye etmemiş, zaten sürenizde azalmış biraz daha bekleyebilrsiniz