Kızlar ben 6 haftalık hamileyim Çarşamba günü bebeğin kalp atışını gördü doktor ultrasyonda ama dinleyemedim gazdan dolayı sonra kanama alanı da gördü yatış verdi yani yatacaksın evde dedi bana . Yatıyorum ama gribe yutuldum başım ağrıyor artık hapşırmaktan kızlar kızılcık yani diğer adıyla kiren kaynatıyor annem şimdi bana onu içsem iyi gelir mi