Fnur6435 hiiç bozulmasın, insanlar dur daha bu iyi günlerin diyecek hiç dinleme, büyüdükçe daha kolay ve daha güzel oluyor, ilk doğduğu zaman alışma süreci oluyor haliyle o dünyaya sen bebeğe anneliğe adapte oluyorsun. Eğer daha önce bebek baktıysan az çok gördüysen işin daha kolay ben hiç görmemiştim ağlayınca çok panik oluyordum ama günün sonunda dilinden en çok sen anlıyorsun. Beni en zorlayan uykusuzluktu eğer buna dayanabilirsen çok daha kolay geçer, gaz sancısı için bir sürü şey var artık belirli bir süre zor olacak ama anlattıkları gibi inaan değil. Bana şimdi kucakta büyüyünce daha zor olacak en güzel zamanları demişlerdi yenidoğan zamanında, büyüdükçe daha güzel. Sen buzluğuna yemek stoğu yap kolay pişen hazırlanan şeyler, fasulye nohut haşla haşla koy😅 tek tavsiyem bu olur 🙏🏼