Kdr25 Kızlar hastaneye en son bir ay önce gittim özele gidiyorum eşim maaşını alana kadar beklemek zorundayım yani yaklaşık 13 gün sonra falan acaba böyle geç gitmem herhangi bi sıkıntı oluşturur mu?? bi rahatsızlığım yok . ☺
Sibel33_34 Kdr25 bnmde aynı şekil niye skntı olsunki hatta doktor martın sonuna doğru gel dedi bn mayısın 5 i gibi falan gidicem inşalllah