Edapkdmr tavsiyem erken gebelik testi fln almayın sakın bn adetime 4 gün kala yaptım normal ucuz testlerle baya cizgi cıktı hayalet fşn dgl yani akşama kan verdm sonuc ne dersiniz 20. Yani betam 20 iken ucuz testlerde cıkıyor. Erken gebelik testlerine o kdr para vermeyn. Ama sabah ilk idrarla yapın isterseniz bir de bazı testlerde o czgi yeri beyaz gibi cıkıyor ya yani askında ona hayalet deniyor ve negatif o. Tecrübe ile sabit. İnşallah hamilesinizdir. Ama dedgm gibi ucuz testlerde cıkıyor hemen hatta becerebilirsem beta 20 iken yaptıgım testi size ataym 👍🏼 suan 4. Ayımdayım 🙃