Merhaba Ankara ya yeni taşındım daha önce özel bir hastanede doğum yaptım ama devlet hastanesine aktarıldım bazı sebeplerden dolayı . Şimdi devlet hastanesinde yapmak istiyorum . Ankara tıp da mı yoksa Bilkent’te mi doğum yapmalıyım büyük ihtimal sezeryan olacağım . Yardımcı olursanız çok sevinirimmm