Ben de iki gebeliğimde yaşadım bu durumu ikinci hamileliğim bunda çok daha fazla ağrı bazen ağrıdan ağladığımı biliyorum doktor muayene etti ne yazık ki varis ve bir çözümü yok doğumdan sonra kendiliğinden geçiyor çoğu zaman dedi siz de doktorunuza söyleyin muayene etsin içiniz rahatlar en azından