Meryem555 Arkadaşlar merhaba aranızda mutlaka benim gibi başvuru yapan olmuştur çevremde yenidoğan paketinden yararlanan oldu hatta durumu daha iyi olanlar da alıyor neye göre veriyorlar anlamıyorum benimki reddedilmis 🫤
senaryo Meryem555 benim de askıya alındı yazıyor aradım olumsuz diyo eşim işsiz kiradayız üzerimize herhangi ev araba yok neye göre olumsuz diyorum o şekilde sonuçlanmış diyorlar saçmalıklar saçmalıgı etrafımda evi arabası olana bile verdiler
3boysmom Meryem555 bende kiradayım ev araba yok bizim üstümüzede bana cıktı. 153 ü arayıp tekrar başvuru yaptım onaylandı ilk sistemden kendim yapınca bende red yemiştim
Meryem555 senaryo benimki reddedildi yazıyor kriterlere uymuyormus neye göre veriyorlar anlamıyorum fenomenler paylaşıyor okadr onlara dahil çıkıyor
aslmoms Banada red verdiler :) Ev ve motor var. Hediye belkiiii istemiştim aslında. Red alacağımı biliyordum :)
Meryem555 3boysmom evi arabası olana da çıkıyor benim üstüme ev var ondan reddedildi galiba ama verselerdi fena olmazdı sonuçta bu bir ihtiyaç benim okuyan çocuğum var her türlü masraf