beyzagurbuzz Allah izin verirse 11 gün sonra sezeryan günüm var 🌸. Doğum sonrası Depend Lohusa Külodunu çok övdüler. Kullanan var mı yada başka bir marka (Canped vs) kullanıp memnun olan var mıdır?
burcuo beyzagurbuzz Başka marka olduğunu bile bilmiyordum, depend almıştım ben gayet rahattı. Sonra fark ettim bir sürü markanın varmış. Şok markette bile bulunabiliyor olması iyi bir şey 😊
kurkmantosuzmadonna beyzagurbuzz depend çok çok güzel. Ben sezaryen doğumda kullandım çok memnun kaldım.
unkurabiyesi beyzagurbuzz ben ikisinide aldım sezeryan oldum 15gün önce ilk gün depeend kullanndım ikinci gün canped kullandım canped daha kullanışlı çıkarıp takması depend giymesi zorladı.. can ped mesane pedi diye geçiyor bnm kullandığım baya iyi taşma vs. Yapmadı hayırlı doğumlar diliyorum 💐
sara29 beyzagurbuzz ilk doğumumdada bundada depend aldım memnunum.. ama geniş aldım rahat etmek için sonrasında normal ped e geçiyorsun
Selim_Alparslan beyzagurbuzz 2 gebelikte de Depend kullandım cok memnunum. Hatta adet olduğum zaman ilk gün kullaniyorum hem cok rahat kayma vs yaşamıyorum hemde fazla geldiği icin ilk gün tasma yada disari gecti mi acaba diye korku olmuyor 😀
Selim_Alparslan orhismommmmmm aşkım ben ikinci doğumda 9 paket bitti 10 luydu🫥 ama 40 gun dolu dolu kanamam geldi doktora gittim dil altı verdi bana 6 tane onu içince durdu kanamam🤷🏼♀️
Selim_Alparslan orhismommmmmm evet bitanem valla kansız da kaldım zaten 🫥 Doktorumda şaşkındı nasıl kesilmedi hala falan diye… ilk gebelikte 1 paket yeterli olmuştu 10-15 gün sürmüştü kanamam ama ikinci fena oldu ya 🥹
tugcekmrr beyzagurbuzz Ama şöyle bir şey var ilk günlee kullandım 3. Gün mü ne doktorum kullanmamı söylemişti öyle hatırlıyorum normal ped kullandırmıştı. Dikiş yerinde polyester olduğu için terleme vs. Yapacağını söylemişti
beyzagurbuzz tugcekmrr Benim de ikinci gebeliğim ama 6 sene geçti diğerinin üzerinden, ne yaptım nasıl yaptım hatırlamıyorum 🥲