eyvahamileyim 1 haftadır bir ped dolusu ani parlak kırmızı kan geliyor sizlerin lohusalığı nasıl geçti benzer durum yaşayan var mı
Mzgnn0234 eyvahamileyim bazı kişilerde kanama az oluyor ama 40 bitene kadar ara ara yoğun ara ara da az olur çok normal yani
gerigeldik eyvahamileyim benimde bir hafta oldu sezaryen olalı leke şeklinde geliyor ped takmıyorum yani hiç yok denecek kadar az
eyvahamileyim Mzgnn0234 doğum yaptığımdan beri her gün hastanelik oluyorum kan değerleri sezaryenle düştüğü için
aslmoms Normal doğumda içinizden herşey temizleniyor. Sezeryanda ise bu şekilde temizleniyor. Endişelenmeyin
Mzgnn0234 eyvahamileyim yok normal doğum yapanlar bize göre daha çok kanamaları oluyor rahimleri çabuk toparlıyor. Ben iki sezeryan oldum ilkinde kanım durmuyordu 3 aya kadar hep adet gibi ve yoğun oluyordum ikinci çocuk 7 yıl sonra oldu 40. Çıkana karar kanama lekelenme devam etti sonra duzeliyor zaten ama siz doktorunuza sorun olmadı ters giden bisey olmasın sonra
Esma006 eyvahamileyim belki regl görmüş olabilirsin benim de aslında 25 gün bitti sayılırdı böyle kahverengiydi falan artık beyazlaşıyordu sonrasında 30 günde bir yine tekrar bir kanama oldu o da regliymiş yani