ali_eymen folik asit bence kullanılmamalı ama decavit kullanılmalı bebeğe kilo aldırıyor. Multivitamin olduğu içinde tüm vitaminleri karşılıyor. Cunku hamilelikte cok fazla vitamin ihtiyacı oluyor. Ben ayrıca kan ilacıda kullandım. Doğumdan sonrada devam edicem.