minsine şeker yüklemesi yaptım Bir de detaylı ultrason yaptırdım.
Şahsen ikili üçlü taramayı önermiyorum çünkü kötü bir sonuç çıksa doğuma kadar bunu kafaya takacaksınız stres yapacaksınız.
Benim ve eşimin çevresinde birçok Down sendromlu denip de gayet sağlıklı bebekler dünyaya getirenler var. Yani İnşallah bütün bebeklerimiz sağlıklı doğar ama böyle bir şey olup da bir hata yüzünden de hamileliğini zehir olmasın bence ❤️