karaelmas01 Kızlar ben 20. Haftamda Tetenoz difteri boğmaca aşısı oldum 2. Doz için 24. Haftada çağırırız demişlerdi ama 26. Haftadayız çağırmadılar böyle olan var mı yada 2. Dozu geç olan yada hiç olmayan yardımcı olur musunuz
aslmoms karaelmas01 bana randevu verdiler. Kağıda tarih yazdılar. Benide hiç arayan yok. Sağlık Ocağınızdan bilgi isteyin bence
flover0 karaelmas01 1. Doz için kendileri aradılar aşıyı olmaya gittiğimde 2. Doz için 1 ay sonra gel demişlerdi
Elisa0110 karaelmas01 normal de söylüyor ama ikinci doz için şu haftada gel diye unuttular belki de siz hatırlatın 🌸
__k İstersen sağlık ocağını ara çünkü beni de aramadılar ben kendim aradım o şekilde gittim aşımı oldum.
nur_344 karaelmas01 tdap 20. Haftada oldum bende 2. doz için gün verdiler o zamanda 26-27 haftalık olacağım
revsnnnn karaelmas01 24 olunca gel demişlerse gitmeniz gerekirdi çünkü bazı sağlık ocaklarının sistemi uyarı vermiyor o yüzden 2 dozun haftalarını belirtmişler. Bana da demişti 20 ve 24 olunca gel sistemim uyarı vermiyor diye arayamayabilirim diye
karaelmas01 revsnnnn bana ebe seni bir gün öncesinden arayıp çağırırım demişti o yüzden. bir de açıkçası aklımdan da çıkmış zaten boğmaca için olmuştum ilk dozu 🙂
revsnnnn karaelmas01 evet eskiden de kendileri beni arardı ama bu gebeliğimde hiç aramıyorlar sistem göstermiyor diyorlardı