Merakli1anne onların hepsi bende de var dinlenince geçiyorsa sorum değil diyor doktorum. Hatta duruyor sonra ay bi dakika galiba gebesin tıp çok ilerledi diye dalga geçiyor Benin’le 😂 ben yürüyemecek duruma geldiğimde bile - her gün yaşdığımız bir durum artık alıştık- sola yat bekle diyor geçiyor da... anladığım kadarıyla ritmik belden ağrı, kan/su gelmesi, ritmik şişlenme gibi ağrı ama düzenli olması ve çok uzun sürmesi yani yatınca geçmemesi hallerinde panikleyebiliriz ☺️ Sağlıkla zamanlarında gelsin minnoşlar 🙏🏽