Arkadaşlar ben yaklaşık 5 gün önce test yaptım silik çıktı bu testler de 2 gün arayla yaptım en alttakini bu sabah yaptım ama çizgi belirginleşmedi bugun adet günüm normalde bugünkü testte net çıkar diye düşünmüştüm ama hala silik çıkıyor test markaları farklı ondan dır diye düşünüyorum ama kafam karmakarışık kan da veremedim offff