ayminamerve Herkese hayırlı günler,birazdan hastaneye gidicem kese görmeye şans dileyin lütfen bana🤍 6+6 oldum bugün itibari ile😍
ayminamerve sessizgece çok şükür keseyi de gördüm kalp atışını duydum ama yumurtalığım da 5 cm kist gördü 😢
rumsal ayminamerve canım benim de 5+1 de kist gördü hatta çok dikkat et her an patlar dedi 6+2 de kist yok olmuştu bu eriyen kistlerden bebek olduğu için oluyormuş korkmayın sizin de olmaz inşallah
ayminamerve Bir sonra ki kontrolde bakıcaz dedi zamanla kaybolabilir dedi tahlil verdi onları yaptırıcam.Daha önce hiç başıma gelmedi ne diceğimi bilemedim