oooozzz 7+0 doktora gittim keseyi gördü bebek göremedi Altan muayene etmek istedi ben istemedim Pazartesi başka doktora gidicem boş gebelik olabilir mi ? Herhangi bir kötü belirtim yok kanama ağrı vs
kaanmoomm oooozzz normal bence de geç döllenmedir 6+2 de kese de göremedim ben 7 de görülür dedi doktor kese
suprizM oooozzz sonucunuz ne oldu banada boş gebelik olma ihtimali yuksek dedi salı gidicem bebek oluşmamışsa kürtaja alincam
oooozzz Ben de 2 çocuk da hemen gördüm bunda göremeyince endişelendim çok istiyoruz Allah nasip ederse
oooozzz Bebeği gördük çok şükür cihazdan kaynaklı sanırım devlete gitmiştim sonra özel doktora gittim