busra4646 Kızlar yarın tam 40 haftalık oluyo. Bugün bebeğe uyarı verdim dedi başına dokundum dedi. Sancı falan çıkmadı acaba ne zmn dogururum artık ya. Böyle olan varmı benim gibi. Yoksa haftaya cumaya alırım dedi.
sarilale123 busra4646 banada uyarı yapıyorum doğum başlasın diye dedi ama bi hafta bekledik sancı vs gelmeyince suni sancıyla doğum yaptım
busra4646 sarilale123 açılma falan hiç yoksa suni sancı çekme mahveder seni diyorlar ya çok kararsızım
sarilale123 busra4646 hiç açılmanız yokmu bende 34 te 3 cm açılma vardı. Suni sancı ile öğleden sonra dozu arttırınca hızlı ilerledi sürecim benim.