Sevimlimom Kızlar 4 Mayıs da sezeryan olacağım insallah ve öksürük var bogaz ağrım da vardı biraz geçti öksürük artıyo arada geçmiyor antibiyotik kullanıyorum şuan ama yok nasıl ne yapabilirim stres yaptım iyice
hdinler Sevimlimom pazartesi doğuma giricem öksürük bende de hala var doktoruma söyledim dikişe bir şey olmaz ana öküsürünce ağrın olacak dedi mecbur çekicem bende denemediğim şey kalmadı ilaç yazdırmak istedim yazma taraftarı değilim dedi nasıl olacak bilmiyorum
glnzkrkmz Sevimlimom sezaryen ile öksürük çok zor oluyor .bu sebeple karabiber ve pekmezi kaynatın bir kaşık yiyin veya keçiboynuzu özü öksürüğe iyi gelir
Sevimlimom hdinler internetten karışımlara bakın buhar alabiliyorsanız fizyolojik serum koyup soluyun olmadı acile gidin diyin şu gün doğum var serum soğuk buhar isteyin bana vermişlerdi önceki haftalarimda
hdinler Sevimlimom sezeryandan sonra doktorumdan isteyebilirim aslında bir gün kaldı zaten artık ne yapsam nafile