Mge127 sizinde bizim gibi olmuş sanırım yaptırdık biz 1 ay sonra tekrar tahlil yapıldı sonucumuz normal çıktı aşı korumaya almış tekrardan bir sorun yaşamadık hiç aşı korumasının geçtiğini duymamıştım yaşayıp görmüş olduk sizede şifalar diliyorum 🤲 yaptırıp yaptırmamak size kalmış