Nur1290 Ay kızlar zaman çok hızlı ya sona yaklaştıkça heyecan daha da artıyor hem bir an önce kavuşmak istiyorum hem aynı bedende biraz daha kalmak istiyorum çok duygusalım bu ara sizler nasılsınız belirtileriniz var mı bende hiç yok
sarilale123 Nur1290 bebeğiniz kız mı erkek mi birde kaçıncı gebeliğiniz . Son zamanlarda her anne aynı şeyi düşünüyor bence , sağlıkla kavuşun
taze_annee_ Nur1290 benimde son 4 gün görünüyor ama hiçbir belirti yok nasıl olacak çok merak ediyorum 🥹🐥
maco61 Nur1290 son 2 gün yaa pazartesi sezeryan olacak çok korkuyorum bana dua edin🥺🤲 acısız güzel geçsin iyi insanlarla karşılaşalım
taze_annee_ Nur1290 Arada bir yürüyüş yapıyorum birde ev işleri var ama gün içinde çok halsiz hissediyorum şuanda mesela saatlerdir oturuyorum iş yapmam gerekiyor kalkamıyorum yerimden enerjim sıfır 🥲
Nur1290 taze_annee_ evet ya bu zamanlarda da enerji çok çabuk bitiyor Ben de çok halsizim bu iki gündür olabildiğince merdiven inip çıkıyorum sadece bir de ördek yürüyüş yapıyorum
Nur1290 Momybus sancım olmadığı için açılma var mı yok mu diye bakmadı suyun normal dedi hareket ve yürüyüş önerdi ahududu çayı önerdi hurma önerdi ananas ye dedi bekliycez bakalım devlet takipliyim onlar 42′ye kadar bekletiyorlar diye biliyorum
Nur1290 maco61 İnşallah sağ salim kucağınıza alırsınız korkmayın Allah’ın izniyle sonu güzel olacak öyle düşünün
maco61 cemretaha 30 lara kadar çok iyyidi ama 30 haftadan sonra ben çok zorlandım🤦🏻♀️ halada öyle zor son 2 pazartesi sağlıklala kolaylıkla kavuşurum bebeğime