Kızlar selam, sezeryan ya da vajinal doğum sonrası korse kullanımı hakkında ne düşünüyorsunuz hemen kullanmaya baslamak gerekir mi bir de alırsak sadece göbeğe takılanlardan mı yoksa şort gibi giyilenlerden mi almalıyız ve kaç beden almalıyız hiç bilgim yok bu konuyla alakalı. Siz neler yaptınız ya da yapacaksınız???