GozdeKB 31+6 yım , derya hocaya gidiyorum ve inanılmaz memnunum , benim 2. Gebelik , ilkinde özele gittim fakat bu ilgi alakayı özelde görmedim öyle söyliyim, doktor hakkında bir şey diyemem ama bence cihazları güzel , daha geçen gün gittim çok net bebeğimin yüzünün fotoğrafını aldık. Detaylı içinde şehir hastanesine gittim , ondan da memnun kaldım ben.