Baklavaseverim bsrbrkysr184_ 40 gün dolmadıysa lohusalık sayıyorlar canım ben de bi ara kesildim sonra başladı lohusalık dediler oda mübarek doğumdan itibafen toplam 67 gün sürdü daha da kesilmedi 😂😂
bsrbrkysr184_ tahamommy aa benimde aynı oldu biliyormusun ilk zaman bi çok oldu sonra lekelenme sonra böyle oldu bi anda işte bi dedm adet bi dedim kanama kararsız kaldım 🤭
tahamommy bsrbrkysr184_ evet duymuştum daha önce bende adet sayılıyormuş bundan sonra düzenli olursun sende bence, emziriyosan da bazı gecikmeler yaşanabiliyor korkma 😂
Baklavaseverim bsrbrkysr184_ Belki de benim gibi kesile kesile oluyorsundur aşkım ben bir de o 67 günün üstüne 2 hafta sonra hemen adet olmuştum korkunçtu 🤣🤣
bsrbrkysr184_ tahamommy ay o gecikmeler korkutur insanı demi 😅 ben hep düzensiz olduğum için bilirim o korkuları
Baklavaseverim bsrbrkysr184_ Aman bacım Allah korusun kan değerleri yere çakılıyor insanın Rabbim hayırlısını versin
bsrbrkysr184_ tahamommy ahahah bana yeter artık ya 2 tane oldu 🤣 ben delirmiş gibi 3 yaparım fln ayyy
Baklavaseverim bsrbrkysr184_ Cidden Rabbim korusun bacım hayırlısıyla sağlıklıca düzenli bir şekilde adet döngün ilerlesin