smyyy95 Kızlar dpo 5 bugün yüzüm sivilcelendi belirti aramıyorum ama normalde yüzüm de çok nadir sivilce çıkar yaşayanız var mı
Sonay2014 smyyy95 dpo 4 yim bende belirti olarak şişliğim var ve ara ara sol kasıkta sızlamam oluyor ama emin değilim
Sonay2014 smyyy95 önceki gebelikleril de bacak ağrısı kasıktan bacağa doğru çekilme hissiyle öğrenmiştim en belirgin belirtim buydu
smyyy95 Sonay2014 kasık ağrısını belirti olarak saymıyorum 🤣 çünkü her ay oluyor artık alıştım bu ay sivilcelendi yüzüm Bi o belirti var şuan
Edasude smyyy95 benimde her ay sivilce çıkıyor yaa hemde ilginç bir şekilde regl dönemi değil yumurtlama dönemi çıkıyor
Nims Sonay2014 bu gerçek mi yaa birkaç yerde gördüm de ben bu ay ilk defa sivilcelendim ama hiç umudum yok bata 3 gün kala test yaptım negatifti yarın da bat günüm bekliyorum
Sonay2014 Nims bence gerçek ama herkeste belirtiler farklı olur benim adet öncesi de sivilcelenmelerim olurdu zaten ama önceki gebeliğimde de sivilcelenme oldu
ymay Sonay2014 Benim de aynı şekilde ağrım var bi de yorgunluk ve uyku bastırıyor sürekli ama regl öncesi belirtilerle aynı diye ümitlenemiyorum