sarumervee ilk doğumda kayınvalidem vardi birlikte yaşıyorduk beraber yapmıştık çok haftam ilerlemeden. Evi süpürüp yerleri sildikten iki gün sonra da doğum yapmıştım 37.haftamda🤣 yine hamileyim bu sefer bayramdan önce camları güzelce sildim perdeleri yıkadım. Çocuk odasi yapıyoruz oturma odasını bosalttik oranın camlarını tekrar sildim. Bayramdan önce bir tur yine camları silerim. Perdeleri ev boyandiktan sonra yıkamayı düşünüyorum. Mutfak dolapları var onun dışında dip köşe yapmıştım zaten ev boyanacak. Şu an 25 haftalık hamileyim. Onun dışında evde aşağıda yapilacak işler vardı onun düzenlemesini teyzem yaptı yazın evin altında oturacak alan acildi. Doğuma kadar artık orada yemek pişirip yeriz çocuk da evin önünde oynarken, bu ara yoğun geçti seranın yeri değişti. Köyde yaşıyoruz. Son haftalara bir şey bırakmak istemiyorum çünkü bu hamileliğimde karnım erken çıktı zorlanıyorum çok yüklenince açıkçası. Aşağıda da yemek yapılacak yer var ayarlandı yatacak oturacak yer var , düzenli olmadığı için çocuğum doğduğundan beri aşağıda yapmıyordum bir sey, doğuma kadar ev temiz kalır artık. Halıları da bayram gelmeden halletmeyi düşünüyoruz