bebismm farklı şekillerde yiyebilirsin canım bol peynirli tereyağında yapınca hiç yumurta kokusu olmuyor hatta önden yağında salça yada toz biber kızdırıp üstüne kırarsanda güzel oluyor, 1 yumurta ile pankek yapıp yada krep yapıp da tüketebilirsin, protein açısından çok faydalı yerine anca et koyabilirsin o da sabahları biraz zor olur sindirimi daha zor