Ben normal doğum yaşayan biri olarak size şunu söyliyim asla kolay değil 14 saat sancı çekip doğum yaptım yani asla kolay dğeil çok çok zor bende gerçekten de travma oldu iyileşmem uzun sürdü zaten dikişliydi şu an ikinciye hamileyim ikizlerimi bekliyorum hayırlısıyla büyük ihtimal sezeryan olacak ve ben sezeryan dan o kadar korkmuyorum açıkçası normal doğumun sancısı cidden felaket