Brcmmm mrvnr12 Ya bence de değerlerimiz de önemli kendinize iyi bakın ve herşeyin başı stres bence ne kadar takmayacağım desekte takıyoruz vardır vakti diyelim Allah hayırlı zamanda nasip etsin inşallah bizde en kısa sürede hamile haberini alırız inşallah 🌸🙏
havva_5 Sonay2014 bat 5 mayıs. 17 nisanda ovitrelle oldum, ovulasyon testi kullanmıyorum yumurtlama ne zaman oldu bilmiyorum ama ilaçla yumurtalarım büyütüldü, beklemedeyim ben de 🌷
havva_5 Sonay2014 inşallah, o kadar uzun zamandır bekliyoruz ki, zaten olmazsa artık tüp bebek sürecine giricez rabbim gerek kalmadı oldu diyebilmeyi nasip etsin inşallah 🌷