Kürtaj oldum ve 8. Günüm. 3 ay denemeyle hamile kalmıştım ikizlerime 9 haftalıkken gelişmedikleri ve 6 haftalık göründüğü kalbi atmadığı için alındılar. Tekrar hamile kalmak istiyorum ve teyzelerimin de kürtaj sonrası adet olmadan hemen gebelik yaşadıklarını öğrendim ve bir kuzenim o şekilde olmuş. Bu konuda hikayesini paylaşmak isteyenler yardımcı olabilir mi ?