Hana20 haticenursimsek Benim regl dönemim aşırı ağrılı geçiyor ve çok fazla geliyor. Karnımın ağrısı belime bile vuruyor. Zaten kanda da ca diye bir değere bakıyorlar o yüksekse çikolata kisti diye net söylüyorlar. Benim çok yüksek çıkmıştı.