Adetime göre 7+1 ulturosona göre 6+3 haftalık hamileyim kese büyüyo yol kesesi gözüktü ama bebeği göremedik vajinal ulturosonda yapıldı normalde görmem gerekirdi dedi doktor pazartesi tekrar çağırdı. Böyle bişey yaşayıpta ileri haftalarda bebeği görebilen varmı acaba ?